Even op en neer naar Engeland. - Reisverslagen van martina diehl - WaarBenJij.nu Even op en neer naar Engeland. - Reisverslagen van martina diehl - WaarBenJij.nu

Even op en neer naar Engeland.

Even heen en weer naar Engeland...
Een jaar geleden zat ik nu net een paar weekjes in Australie, warm warm Australie. Dit jaar zit ik dan nu in koud-Engeland, hoewel het wel meevalt met die kou.
Gisteravond kwam ik aan met BMIbaby. BMIbaby is best wel goedkoop- zolang je geen extra's hebt, dat had ik van de zomer al gemerkt toen er voor alles ook nog een administratiekosten bijkwamen. zucht. maarja- deze keer dus wat beter voorbereid en het verliep allemaal goed. Eenmaal aangekomen in Engeland kon ik voor het eerst zonder koffer wegkomen.(a.k.a. het is me voor het eerst gelukt weinig mee te nemen op vakantie)
Gister avond aan de cadbury's hot chocolate maarja dat is allemaal niet zo interessant i guess hey.
Vanochtend werd ik vroegjes wakker omdat mn papa en Jane om half 8 de deur uit moesten... maar toen viel ik weer in slaap.. om 9.22am had ik de bus dan naar Sheffield. Meadowhall. =D Shop till you Drop! Ik had op bench.co.uk al een nice dress gezien, en die was goedkoper dan op de website dus die moest ik hebben xD en dan nog een spijkerbroek aangezien ik mn grijze lucky brand jeans (my faves) heb gescheurd met knolhobbelen. hiervan leert men dus niet te gaan paardrijden met skinnyjeans- het werkt niet. iig ik heb nu dus nieuwe =) ik had ook hele mooie laarsjes gezien@ topshop, maar die heb ik nog niet gekocht... toen weer terug met de bus, het was allemaal niet zeer boeiend. Morgen lunchen met de oudjes& met papa&jane.
*even tussendoor* - ik denk... ik ga het niet over statistiek hebben, dan vergeet mn vader het misschien (A) maar helaas- en natuurlijk meteen moeilijke vragen stellen.. damn it.
maarja, dat ga ik dus zo maar even doorlezen fun... =/

ok dus verder morgen nog zoeken naar een deken voor Passoa en gewoon even rondsnuffelen bij de paardenspulletjes. =) always fun.