watching the breaking waves.. - Reisverslag uit Lismore, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu watching the breaking waves.. - Reisverslag uit Lismore, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu

watching the breaking waves..

Door: martina

Blijf op de hoogte en volg martina

13 Oktober 2008 | Australië, Lismore

yoyoyooo!
so, here we go-
gisteren waren de paarden echt helemaal spaz of the spazziest kweet niet wat ze hadden maar in de ochtend was alles chill- rascal voor het eerst getraint met een halstertje om doen enzo deed ie allemaal braaf- toen ging ik paar uurtjes later rijden op Duchess, ik zat er nog niet op of de andere paarden in de wei gingen helemaal gek doen en rennen, rascal deed het ook maar stond aan de andere kant van de wei echt bizarrr maarja toen zat ik eindelijk op Duchess- het braafste paard hier? ik ging rijden naar de wei toe en ik was daar echt zo 10 seconden en ging ze opeens steigeren enzo uit het niets nja toen schreeuwde ik naar dr en toen was alles normaal, ik kom terug paarden rennen nogsteeds als een idioot door de wei.. rascal heeft zichzelf half opgehangen in het prikkeldraad (hij was er voor de helft overheen gesprongen, maar was blijven hangen- en het zat onder zn buik door bij zn penis en omg dat moet echt pijn gedaan hebben maarja- dus wij het losknippen en alles ZO blij dat we die ochtend hadden getraint met em want nu was ie iig gewent aan mensen en liep ie best braaf mee aan een halstertje voor een eerste keer :)
dus dat was best exciting ^^ vandaag weer naar m’n auto’tje geweest en hij heeft het gefixt =D en ik krijg em morgen weer terug! WHOOOO de cutey daihatsu charade haha
dusja vandaag EINDELIJK (poging 4) mijn bikini gekocht yeeey het is een ripcurl met blokjes ik ben er zeer blij mee
dit weekend gaan we kamperen dus dat wordt leuk :) bij het strand dus kan weer lkkr zwemmen tussen de haaien YAAY haha het water hier is wel superchill en de golven zijn hoog het is echt hip om er onder te duiken of er in mee te gaan haha maargoed dus ik heb voor de myspacers wat foto’s op myspace staan maar uploaden duurt lang, en kan het hier @ moreton’s myth dus niet doen en ik ga geen uren rondhangen bij een cafe so you’ll see em when you see em als je ze wil zien of course.
ik ben net terug van de kroeg waar ik ging socialisen met oudere mannen haha het was zeer grappig 1 van die dudes heeft een vliegtuig enzo en ik mag en keer meevliegen WHOOP! en een ander is een ex-morrisdancer (dus uit engeland) EN OMG de barjongen daar is best wel leuk xD behalve hem waren er ook niet echt mensen mijn leeftijd ofzo dus tja.
anyway, ik ben moe- ik ga lezen en slapen- leven hier is zo relaxt !!

-heb dit voor het weekend geschreven, maar het kamperen was chill! ben wel beetje verbrand- mja... het was heel gezellig :) ging zwemmen in de best wel koude zee, heb een inktvis en een pelicaan en nog veel meer gezien in het wild, best vet. het was echt heel erg mooi *.* mja, foto's staan op myspace dus als je geen myspace hebt ik post ze ooit nog weleens ergens zoals op hyves enzo maar dat gaat zo langzaaaam.
en ik krijg vandaag dan EINDELIJK mijn auto- een ford fiesta wordt het, garry heeft het opgegeven met de daihatsu- we hebben de toyota te leen gehad maar die gaat vanmiddag dus terug en dan heb ik een eigen auto!!!! (hoop ik..)

miss you all!
xxxmartini

• 13 Oktober 2008 - 08:12

Anna:

Cool! Ga je ook een keer surfen? Heb ik dit weekend in Scheveningen gedaan. Supermoeilijk!!! xxx

• 16 Oktober 2008 - 18:23

Noraaa...!:

Heeey lieve Martini,
    hoe gaat ie daar? Aan je verhalen te lezen heb je t heerlijk.... Gelukkig maar ;-)
    maar anyway: have a great time over there... Maar kom wel weer terug he, want we missen je wel!

kussssjes (L) Nora de pora :p

• 19 Oktober 2008 - 10:55

Julia:

Heee! wat eng met die paarden, alsof ze allemaal iets voelden ofzo... ooeehhhhooeeehooee
    maar wat een mooie foto! :) x

• 19 Oktober 2008 - 11:08

Davíde:

Own airplane?? :-O
    That's cool.

Hihi, maak werk van die bar dude! :-D;-)

Kisses, david. (K)