last weekend - Reisverslag uit Sydney, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu last weekend - Reisverslag uit Sydney, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu

last weekend

Door: martina

Blijf op de hoogte en volg martina

27 December 2008 | Australië, Sydney

voordat ik over deze week begin, nog eventjes over vorig weekend- echt amazing. haha
eerst vrijdag, gingen we kamperen op het strand met terry, sita, sam(hele dronken sam..), bella, tim, en nog wat mensen gewoon de crew zonder rodney en sharnee want die waren 'te moe' haha suckels. anyway, vrijdag- we rijden naar het strand toe en chillen em daar dood, toen werd het best vroeg donker en gingen we maar een vuurtje beginnen en wat drinken etc. het was zeer relaxt. sam die was een vuurwerkding aan het maken in een bierflesje met sterretjes en partypoppers... maf. hij was ZO dronken OMG. haha het was echt hilarisch!! Na eventjes kwam Allan ook aanschuiven ennn op msn hadden we al even gepraat enzo over het maybe elkaar leuk vinden..? en toen werd het best wel close. hihi en dus nu heb ik m'n aussie guy YES haha so i'm all satisfied. bijna- want dan is er ook nog Isaac.. en hij is ZO'n hottie. OMG. maar dat strakjes- dus tja- Allan. Hij moest wel om 12 uur weer naar huis terwijl wij bleven slapen allemaal. Quita en ik hadden tussendoor ook nog eventjes een jointje gerookt so we were sweet en daarna was ik met Allan gegaan en ging ik staren naar de sterretjes hihi it's a habit when i'm feeling it. looking at the stars.
dus anyways om 1 uur ofzo zetten wij het tentje op (een 1persoons swag..) en gaan daar met z'n 3en in liggen wat echt lepeltjelepeltje is en dan nog werd ik geplet. met terry en sita. I bet you Terry felt pretty good hahaha
Maaaarja...
toen kwam zaterdag ochtend, Terry had me al gewaarschuwd dat ie om 6 uur 'sochtends wakker zou worden.. And he wasn't lying want om 6.01 werd Terry inderdaad wakker. Na alles ingepakt te hebben gingen we naar MackyDs. (: toen gingen we de auto van Terry wassen waar mensen in de nacht allemaal dooie worstjes op gingen gooien- gatverdamme. maargoed.. OH en .. we werden om 3 uur 'snachts nog wakker gemaakt door een kettingzaag?? die langs de tenten ging maar toen struikelde over het vuurwerk van Sam (de persoon met kettingzaag dan..), het vuurwerk viel zo in het vuur en ging af en daar schrok de kettingzaagdude van en toen was het weer mooi stil :) maargoed, moving on...
na het autowassen naar huis, thuis chillen en 'savonds feestje waar Isaac was :D:D YAY en Tim :) en ik herkende Tim bijna niet want z'n haar is eraf OHNO! best veel met Isaac gepraat daar en hij is ZO sweet. wowie hihi :) en toen had Martina 1 grote crush op Isaac. zelfs als ie high is en hanson stom vind. I guess I'll try to live through that.. Heb ook met Tim best wat gepraat en Sita had me erheen gereden zodat ik wat kon drinken en zij had ook wel lol met de grappige mensen daar die gingen headbangen- ze wou het ook leren (how to dance like a metalhead.)
After hugging them all goodbye we left en ging ik bij Sita slapen, next morning weer naar huis en toen was het zondag.. en ik ben nu te lui om m'n agenda te pakken om te kijken wat we zondag hadden gedaan so i'll let you know some day anyway...
and then the important news- IK BLIJF LANGERRRRR ik vind het hie rzo geweldig dat ik niet weg kon. it was just impossible. haha dus blijf ik tot 10 januari hier chillen en kom op 11 januari aan op schiphol om 12.25 !:) see you all @schiphol airport then?
that's all for now, let you know how the week's been later (pretty good..:P)

byebye xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

<3 Australia.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

Let's close our eyes and pretend to fly

27 December 2008

last weekend

21 December 2008

She's lost control!

09 December 2008

Dashing through the bush

04 December 2008

If you want to get laid...
martina

<3 music, horses, people, parties, traveling and life in general.

Actief sinds 17 Sept. 2008
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 34949

Voorgaande reizen:

16 Juli 2013 - 16 Juli 2013

Barcelona 2013

15 Januari 2013 - 20 Juni 2013

York 2013

19 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Ireland 2012

29 Juni 2011 - 01 Augustus 2011

Australia take 5

30 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Stratford

12 Oktober 2009 - 15 Oktober 2009

Even op en neer naar Engeland.

11 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

The States...

26 September 2008 - 11 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: