If you want to get laid... - Reisverslag uit Lismore, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu If you want to get laid... - Reisverslag uit Lismore, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu

If you want to get laid...

Door: martina

Blijf op de hoogte en volg martina

04 December 2008 | Australië, Lismore

...crawl up a chicken’s ass and wait.
that was written on the back of this car we were stuck behind on our way in to lismore. i thought it was quite amusing.
het begint hier nu echt zomer te worden- het zweet druipt van m’n hoofd af- en de vliegenplaag wordt er ook niet beter op. Het zwembad wel, dat is nu lekker koel, niet te koud, niet te warm. hmmm ik neem nu elke ochtend even een duikje om wakker te worden. zo relaxt. Daarna de paardjes voeren, Samson, het paard van Hans staat hier nu ook weer gezellig rond te hobbelen in de wei.
Ik ga binnenkort wat paardrijlesjes geven om nog even wat bij te verdienen en omdat het gewoon leuk is dus YAY!
gisteren ook weer lekker buitenritje met Maxime, een vrouw die hier verderop woont, is altijd wel gezellig met haar. Eventjes lekker rengalopje de heuvel op met Bluey waar ik op reed en daarna afkoelen in het beekje mmmm. Met de paardjes gaat dus alles goed. Heath, de grote clydesdale, daar hebben we eindelijk iemand voor die hem wil kopen, hij gaat daar een maandje heen om te kijken hoe die vrouw hem vind enzo, en als alles dan goed verloopt blijft hij daar. :)

Shadow komt net naar me toegelopen met een hagedis in d’r mond- oh zo fris. de helft van de hagedis springt nog rond en de andere helft is dood- hoe werkt dat dan? Chicco speelt dood en ligt de hele dag op dezelfde plek op d’r matrasje te chillen. Gisteren was ze weer weggelopen. grr. Vermoeiend soms, honden.

Afgelopen weekend zou ik met Quita naar een feestje gaan, waar die fiddler dus zou zijn. maar hij was er nog niet en het feestje was ZOOOOOO damn saai dat we na 1 minuut besloten er maar weer vandoor te gaan.. We zijn toen maar naar haar huis gegaan en daar high geworden en die viel me goed. heel goed zelfs. het eerste wat Quita zei toen ze em voelde: “my eyes are feeling all small and puffy, wow. and my cheeks feel like they’re up really high haha” en toen kwam ik niet meer bij van het lachen.. het ging verder met ‘you could dress up as an elephant’ ... ‘but why dress up like an elephant when you could be a stuffed olive?’ etc... verder zat er een boomkikker in de schuur die op het schilderij ging klimmen. we noemde hem Kermit. hij was heel actief en springerig dus we durfde hem niet op te pakken, maar toen kwam Quita’s vriend binnengelopen en heeft hij Kermit opgepakt en buiten neergezet.

gisteren was er een amazing grote onweersbui, hier een foto’tje van de kleur van de luch, echt bizar- heb ook stukjes gefilmt. heb tijdens de onweersbui 6 megavleermuizen voorbij zien dwarrelen. Ik vond het zo mooi dat ik gewoon een half uur lang op de grond heb gezeten om ernaar te kijken. Things like that don’t happen every day over in amsterdam do they.

Verder niet echt ontzettend veel meegemaakt, oh gisteren met zwemmen knalde ik eerst met m’n voorhoofd tegen de rand van het zwembad aan- nu heb ik een grote rode schram op mijn voorhoofd- i know, it’s very charming. daarna knalde tess met d’r schouder tegen de rand van het zwembad aan en heeft een rode schouder- O JOY! haha dus dat was erg fijn. Lisa komt alweer bijna, en dan komt Toby ook :) yay! en ik ga alweer bijna weg :( heb daar eigenlijk nog niet zo heel veel zin in... Maar het is natuurlijk wel superleuk om m’n vrienden weer te zien thuis :) Mis nu iedereen toch wel echt heel erg. ben ook wel weer een beetje toe aan thuis in Amsterdam.

hmm verder best veel relationshipshit going on here... life’s a bitch sometimes hey.
zo maar weer gaan paardrijden of iets. zit nu weer in Lismore- ging net even rondlopen, kijken of meneer met de blauwe viool er nog was- maar nee, helaas toen ik aankwam was een vriend van hem de gitarist net aan het inpakken :( it’s sad. very sad.

oh en voor degene die het willen weten: i arrive at 12.25 on the 31st of december ;)
schrijf het op in je agenda en be there! ^^ weet nog niet wat er daarna gaat gebeuren maar ik dacht iets leuks en ‘savonds met de 18+ mensen partyhardyen ergens, waar weet ik nog niet- awakenings in Rotterdam zei mimi, lijkt me wel leuk :) heb in amsterdam nog niet echt van veel leuks gehoord ofzo. :/ Let me know als je wel wat leuks weet ^^ be quick, wil wel een kaartje kunnen kopen :P

Love,
xxx martini


  • 04 December 2008 - 08:34

    Bertie:

    Dear girl, you're making us all jealous of life in paradise. Enjoy!!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Lismore

Mijn eerste reis

<3 Australia.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

Let's close our eyes and pretend to fly

27 December 2008

last weekend

21 December 2008

She's lost control!

09 December 2008

Dashing through the bush

04 December 2008

If you want to get laid...
martina

<3 music, horses, people, parties, traveling and life in general.

Actief sinds 17 Sept. 2008
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 34962

Voorgaande reizen:

16 Juli 2013 - 16 Juli 2013

Barcelona 2013

15 Januari 2013 - 20 Juni 2013

York 2013

19 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Ireland 2012

29 Juni 2011 - 01 Augustus 2011

Australia take 5

30 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Stratford

12 Oktober 2009 - 15 Oktober 2009

Even op en neer naar Engeland.

11 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

The States...

26 September 2008 - 11 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: