Dashing through the bush - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu Dashing through the bush - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu

Dashing through the bush

Door: martina

Blijf op de hoogte en volg martina

09 December 2008 | Australië, Byron Bay

my interesting week... zoals jullie weten knalde ik met mijn hoofd tegen de zwembad rand aan.. 2 dagen later crashte ik mijn auto- het was half 2 ‘s nachts en ik reed terug van een feestje, niet eens heel hard ofzo- zo’n 50 km/h, en toen was er een bocht, ik beetje remmen maar ging nog te hard toen ik de bocht inging, omdat het nat was moest ik de bocht ruim nemen- maar omdat het donker was zag ik niet dat er aan de zijkant van de weg allemaal gravel lag, hier gleed ik over uit en vloog uit de bocht. zo belandde ik in het gras en verloor ik controle over het stuur, en knalde de achterdeur& achterwiel tegen een boom aan. (an australian native rainforest tree you know- just for the record..) de auto reed nog wel maar maakte een raar geluid bij elke bocht links.. bleek dat de as van het achterwiel was verbogen. gelukkig heb ik verder niks- just a shock.. en geen auto meer, ik heb hem gisteren naar de garage gebracht waar hij is afgeschreven :( ik mis em wel een beetje eigenlijk. Gelukkig was het geen mini.
hoop dat ik snel weer een vervoermiddel heb want ik voel me een beetje naked zonder een auto- en ik zit hier nogal vast zo...

het feestje voor de auto enzo was wel erg gezellig, heb wat nieuwe mensen leren kennen weer en het was gewoon erg leuk :) er was weer een drinking game en nu eindigde sam bella en quita bijna helemaal naakt- sam helemaal trouwens hhahaha fun fun fun.
dus de regels voor the game:Ace = je drankje helemaal opdrinken (dus heb je een biertje moet je et in 1x leeggieten..)
2 t/m 6 = shotjes uitdelen
7 = 1 kledingstuk strippen
8 = een rijmwoord bedenken en dan moet iedereen er steeds een woord op verzinnen dat rijmt- als er een woord herhaalt word, of iemand te lang moet nadenken moet diegene een shotje nemen.
9 = je kiest een ander persoon uit die een kledingstuk moet strippen
10 = iedereen een shotje
boer = alle jongens shotje
kongingin = alle meisjes een shotje
koning = Dare!
haha het is best grappig :) we should all play it some time ^^ ik heb alleen nog maar zitten kijken naar hoe iedereen het doet...

Zaterdag was een bbq bij Terry thuis, was ook heel leuk- hij had een waterglijbaan gemaakt van een soort lang tentdoek en daaroverheen water& afwasmiddel, waardoor het heel glad wordt xD yay! dus daar een paar x vanaf geweest en daarna een duik in het zwembad genomen bij hem twas pretty good. :) ik was alleen in m’n eigen auto’tje erheen gereden wat ik niet had moeten doen aangezien het later bleek dat het niet veilig was te om erin te rijden maar oh well- op de terugweg heeft John toen voor me uit gereden om te zorgen dat ik veilig weer thuis kwam. So nice :)

Zondag gewoon beetje gechillt- ‘s middags wat viool gespeelt@ the pub in Eltham :) was wel leuk. en daarna naar Yarrow’s schoolkoor die kerstliedjes ging zingen was best mooi,
een van de dingen die ze deden was deze:

Dashing through the bush
In a rusty Holden Ute (holden is een australisch auto merk.. zoals bij ons opel en in engeland vauxhall)
Kicking up the dust
Esky in the boot (esky is een coolbox)
Kelpie by my side (Australische herdershond)
Singing Christmas songs
It's summer time and I am in
My singlet, shorts & thongs

CHORUS:
OH, JINGLE BELLS, JINGLE BELLS
JINGLE ALL THE WAY
CHRISTMAS IN AUSTRALIA
ON A SCORCHING SUMMER'S DAY
JINGLE BELLS, JINGLE BELLS
CHRISTMAS TIME IS BEAUT
OH WHAT FUN IT IS TO RIDE
IN A RUSTY HOLDEN UTE

Engine's getting hot
Dodge the kangaroos
Swaggy climbs aboard (swaggy = australische kerstman omdat de echte santa claus vast zit in het noordelijk halfrond met kerst)
He is welcome too
All the family is there
Sitting by the pool
Christmas day, the Aussie way
By the barbecue!

CHORUS

Come the afternoon
Grandpa has a doze
The kids and uncle Bruce
Are swimming in their clothes
The time comes round to go
We take a family snap
Then pack the car and all shoot through
Before the washing up

CHORUS

so- there you go. that’s christmas in australia for you.

Moving on- Maandag, ik heb er een UUR !! over gedaan om een paard uit de wei te halen, ja echt- een uur. it sucked. ik moest in een megagroot weiland join-up gaan doen dus daarna was ik ook best moe. stomme stommige hengstigheid. Maar, daarna heb ik d’r gereden en alles was cool :) samen met Sita een buitenritje gemaakt, altijd gezellig.
Ongel ligt sinds Maandag ook in het ziekenhuis, that kind of sucks... ze was bijna weg- maar gelukkig was ze vandaag weer bij bewustzijn (voor degene die niet weten wie ongel is, dats de moeder van Mieke en Ongel is d’r bijnaam) en everything seems to be getting better. fjoe!
vandaag (dinsdag) hebben we geprobeerd een auto te huren, maar helaas- je moet 21 zijn... dus net Trevor gebeld en hij heeft wat voor me geregeld YAY! =) so that’s all pretty cool.

aanstaand weekend word ik blijkbaar gekoppeld aan een of andere dude haha maar hij heeft een suzuki swift so all is good. ^^ en als ik een auto heb ga ik morgen maar eens even langs bij de fiddlerguy met mijn viooltje en kijken of we wat samen kunnen spelen, would be so much fun!!!

hierbij een foto’tje van mijn lieve, zielige auto’tje :( it’s so sad to see him go...

Miss you all still extremely much!!!
Love,
x Martini

  • 09 December 2008 - 13:15

    Von Böhne.:

    Hé meis, kut van je autootje...maar er zijn ergere dingen he... Hoe is het met El dan??? Wat had ze en hoe bedoel je 'bijna weg'....jeetje... Wil je haar een kus geven van mij en Morgan en iedereen heel veel liefs, dikke kus van Von, nog een leuke tijd, geniet nog maar ff en Lisa ook de groetjes van hier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Mijn eerste reis

<3 Australia.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

Let's close our eyes and pretend to fly

27 December 2008

last weekend

21 December 2008

She's lost control!

09 December 2008

Dashing through the bush

04 December 2008

If you want to get laid...
martina

<3 music, horses, people, parties, traveling and life in general.

Actief sinds 17 Sept. 2008
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 34977

Voorgaande reizen:

16 Juli 2013 - 16 Juli 2013

Barcelona 2013

15 Januari 2013 - 20 Juni 2013

York 2013

19 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Ireland 2012

29 Juni 2011 - 01 Augustus 2011

Australia take 5

30 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Stratford

12 Oktober 2009 - 15 Oktober 2009

Even op en neer naar Engeland.

11 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

The States...

26 September 2008 - 11 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: