it's alright, i've got my hands - Reisverslag uit Lismore, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu it's alright, i've got my hands - Reisverslag uit Lismore, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu

it's alright, i've got my hands

Door: martina

Blijf op de hoogte en volg martina

27 November 2008 | Australië, Lismore

ok- inside joke- between me and quita .. and me and zev. but it is hilarious hey. i might tell you about it someday. some of you already know about it anyway.
so, hello chums and chummettes, how’s is life going there in snowy amsterdam? muahaha het is hier lekker warm, vanochtend gezwommen in het zwembad, en vanmiddag 2 uur lang paardgereden. gisteren naar Dalwood Falls en van de 5meter hoge rots afgesprongen- volgende keer als ik ga moet ik van de 15 meter hoge rots af AAAAH. so scared. but i will do it before i return to amsterdam. even if it’s the end of me... and don’t return to amsterdam. because i’ll have had a heart attack on my way down haha. omg. squiiiiid. haha maarja Dalwood was wel echt supermooi, aankomend weekend gaan we misschien weer maar dan met een grotere groep, :) dus dan maybe van 15meter? i’ll see what happens hey. jeweetwel alles in je zegt: SPRING SPRING DOE HET. alleen is er 1 iets wat je toch tegenhoud om er af te springen. hehe

dus dat schreef ik 2 dagen geleden, vandaag regent het. maar het is nogsteeds wel warm. en ik heb een blauwe plek op m’n hand... Door Rascal, de kleine 1jarige hengst. hij ging steigeren toen ik em achteruit liet lopen omdat ie al vervelend deed. kijk en daarom schijn je hier dus halsters van touw te hebben want daarmee voelt het paard de druk meer op z’n neus dus als je dan het naar beneden trekt dan voelt het paard meteen dat het iets fout doet. geen bit meer nodig zo ghehe yay! krijgt het paard geen harde mond, en het is uiteindelijk effectiever en vriendelijker. dusja. gisteren kwam de hoefsmidt langs, en toen was Rascal wel superbraaf :) de hoefsmidt is ook echt aardig :) ik mocht hem gaan helpen ook met andere paarden als ik dat zou willen- maar deze week komen samson en nova dus hier te staan, als het goed is en mensen de tijd hebben om me te helpen met de verhuizing van het alles.... en denk dat ik het dan een beetje te druk heb... want dan heb ik ehh 2 paarden om elke dag te rijden, 2 pony’s die ik een beetje in conditie moet houden met rijden, Rascal, en Elara die nog goed ingereden moet worden en Heath die veel aandacht nodig heeft. haha, i have my hands quite full! en dan is er nog een vrouw met een paard die gereden moet worden dus als ik dan een keertje tijd heb ga ik die ook nog doen. zoveel paarden!! jeetje. maarja... het is wel allemaal heel erg leuk =D

what else, zondag hadden we een bbq met wat vrienden van Mieke, dat was leuk oeh en de finale van australian idol haha WES WON! yay haha maarja, zoek seriously teal australian idol op youtube hij was best goed. de australiers hier kiezen voor stem en niet voor looks- zoveel beter!! de 2 finalisten waren namelijk niet echt hotties ofzo maar hadden allebij wel super uitstraling en goeie stem. :) Luke die 2e was geworden had een beetje een stem als de zanger van Creed. very nice.
en verder, Hans is gisteren terug gekomen uit Mexico, dus the family is complete once again :) yay! en ik weet voor bijna iedereen wat ik als kerstcadeautje ga kopen, WHOO! :D
12 december komt Lisa hierheen, en dan gaan we ook nog eens een tripje maken naar het zuiden langs de kust met de auto, (richting Sydney) daar heb ik zoveel zin in! beetje rondreizen :) ik vind het nooit leuk om alleen rond te reizen haha maar samen met mensen is wel heel hip natuurlijk :) en met de Subaru! OMG ik heb laatst in de Subie gereden!! <3 it was so nice!! het is een forester en dus een all wheel drive. wow. haha i feel lucky. nu nog de mini, then i’m pretty much satisfied as cars go. ookal zou ik wel eens willen crossen in een porsche ofzo haha don’t see that happening all too soon though hey.

the flies here are seriously driving me insane! er zit er nu eentje op m’n voet en het kriebelt maar hij komt steeds terug als ik m’n voet beweeg. grrr. en laatst zaten er dus 100 ofzo op het raam hier. het is net een plaag. stomme beesten. en ze produceren ook nogeens superveel kleine vliegjes. grrr. heh bah nu heb ik er 2 op m’n voet! gadverdamme.
het huis wordt ook nogsteeds geschilderd hier. bijna klaar volgensmij... nog 1 kamer en een 2e laag over de slaapkamer en badkamer.. ik vind het een beetje storend zo’n schilder de hele tijd in het huis... dan durf ik m’n viool minder snel op te pakken haha en ik wil eigenlijk wel weer spelen. i’m starting to want to really play again. :)
ik ga er zo maar eens vandoor... misschien toch de viool oppakken en de schilder irriteren haha of een liedje zingen. of een boekje lezen. regen is stom.

dus nu is het donderdag- ik liep even door Lismore voor het posten van m’n blogje op zoek naar kerstcadeautjes. en toen was er een dude viool aan het spelen.. dus ik ga staan luisteren. hij is best cute.. dus ik blijf nog ff staan... en ik herkende de tunes die hij aan het spelen was want het was allemaal iers. toen was ie klaar en toen zei ik dat ik em goed vond spelen en dat ik de tunes kende.. toen vroeg hij of ik ook speelde dus ik zeg ja- haha en toen moest ik van em op zijn viool gaan spelen :P so i did that- z’n viool was niet zo goed als die van mij- of iig ik kon em niet zo helder spelen. mja. haha en daarna hebben we een half uur staan kletsen. en nu ben ik uitgenodigd voor een feest zaterdag- HELL am i going to go. he’s niceee haha. i love to socialise.

hierbij nog even een foto van Dalwood. ;)

missing youu
xxx