he smiled and gave me a vegemite sandwich - Reisverslag uit Lismore, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu he smiled and gave me a vegemite sandwich - Reisverslag uit Lismore, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu

he smiled and gave me a vegemite sandwich

Door: martina

Blijf op de hoogte en volg martina

21 November 2008 | Australië, Lismore

obviously he didn’t really... but apparently he did give men at work one.
maar weereens een blogje schrijven, is al weer eventjes geleden.. zoveel heb ik dan ook niet echt gedaan. vorig weekend was wel leuk, waren naar bangalow show gegaan met paardendingen, soort kermis en als afsluiter vuurwerk! ik heb er een kort filmpje van, zet ik snel wel ergens op ofzo. het was echt heel mooi!! alleen ik voelde me niet helemaal lekker, was beetje misselijk enzo heel raar. maarja, de volgende dag had ik een heel rustig dagje thuis, beetje gezwommen in de ochtend, wat gelezen enzo- en toen begon het te onweren. that was pretty scary. en toen heeft het de hele week eigenlijk geonweerd. JOY! tot gisteren, en toen begon het vanavond weer- vandaag is donderdag. so whey..
met de paardjes dus weinig kunnen doen... veel gelezen, zelfs m’n viooltje opgepakt en daar een paar uurtjes aan getokkelt enzo.. wat gezongen- liedje opgenomen. :) ‘down in yon forest’ het is een christmas carol maar het is zo mooi! moet er nog wel wat aan veranderen enzo maar the basics zijn er. happy days! vandaag was het overdag eindelijk weer een beetje mooi weer dus heb weer wat paardendingetjes kunnen doen. de verkoop van het paard wat we bijna verkocht hadden is uiteindelijk niet doorgegaan, dus dat is wel heel jammer... maarja, heb ik nog even om op haar te rijden :)
ik heb me ook wel beetje verveeld met het stomme weer, but i guess i’ll live hey.

vandaag een schildpad zien zonnen op een takje tijdens het paardrijden. en twee kookaburras in een boom die elkaar aan het uitlachen waren toen ik net wakker werd. the beauty of it all! Damn it’s pretty!!
mja what else- oh ja 2 jongetjes wilden bij mij in de auto een lift met alle regen enzo, maar gingen het niet vragen- toen vroeg Yarrow het voor ze toen ze al in mijn auto zaten en okee, ik snap best dat ze met al die regen liever een lift hadden maar toen deden ze het gister weer! dus toen zijn Tess en Yarrow snel de auto ingestapt hebben alle deuren opslot gedaan en we zijn weggereden- gingen ze voor ons lopen... zo dom! ik had ze bijna aangereden, sukkels!! maar toen ging ik heel hard toeteren en daar schrokken ze van ghehe.. heb ze daarna ingehaald. het was best grappig ^^

ik vertel dit verhaal een beetje doorelkaar, maar ik vertel gewoon wat er in me opkomt, you’ll see hey. want nu ga ik even terug naar maandag. toen ben ik Bella gaan helpen met het schoonmaken van d’r huis omdat ze samen met d’r vader en zusje het huis uit zijn, en het zo snel mogelijk schoon moeten hebben. dat was wel gezellig :) zaterdag hadden we ook geholpen met het verhuizen.. zijn naar de creek bij hun oude huis gegaan (riviertje) en hebben daar wat gezwommen.. tess& briony waren keihard met hun rug op het water geknalt so they were in some pain. maar verder was het heel cool =D ik durfde er in, dat vond ik al heel wat xD met alle schildpadden, vissen, platypus, hagedissen... ben er 3x ingesprongen, dat vond ik wel genoeg. binnenkort gaan we naar Dalwood falls, als je van de ena hoogste sprong gaat daar... dan ga je al vanaf 13 meter !! scaryyyy ik ga het proberen haha got to try hey. i don’t know if i’m going to do it though. maar ik ga er wel staan :P als ik het doe laat ik iemand er een foto van maken because it’s not something i’m likely to do again...
en oh vrijdag waren Sam en Briony blijven slapen, dat was ook gezellig (: helaas nog geen leuke jongens. it’s a sad situation en Sita denkt nogsteeds dat ik met Rodney ben gegaan, en ze weet op een of andere manier dat ik Sam beetje leuk vind/vond. echt omg hoe komt ze aan al die informatie, ik heb dat aan niemand vertelt! nja, bijna niemand. maargoed.

ik was laatst met Oce naar Bangalow en had daar dus een hele mooie desigual jurk zien hangen. ik heb besloten het dit weekend te gaan kopen <3 it’s so lovely. ^^ wel duur.. maar 1 duur iets? ik doe het best goed met mijn budget. ghehe en het is hier goedkoper dan in Nederland, zegmaar de helft van de prijs so yehhh!!!

*i’m feeling strong enough to break. I’M OVER IT!! je vraagt je maybe af waarover? maar ik was ergens nog niet helemaal overheen... en nu wel!!! =D dus ik ben helemaal blij. haha partly thanks to David. thanks for that conversation. it did help!
wow- toch alweer best veel geschreven en ik heb het gevoel dat het allemaal over niks gaat maarja. dit weekend is weer een huisfeestje, waarschijnlijk strand, misschien paardjes mee naar het strand en Sam op een paard!! omg i can’t wait to see that happening haha =D dit weekend krijg ik er een paardje- erm hij is zegmaar eigenlijk heel erg groot...- bij om te rijden ^^ Samson!! hij is wel heel hip, maar hij is al 4 jaar niet goed wekelijks bereden dus hij bokt.. en steigert.. en is groot. And i am martini the courageous ofzo- dus ik ga hem trainen yaay! en dan wordt ie verkocht voor 4000 dollar (2000euro, bijna niks in Nederland voor wat hij is.. paarden zijn hier zoveel goedkoper!)

so many lovely times here... maar ik mis m’n vrienden wel echt heel erg.. ik moet hier de hele tijd toch moeite doen, bij de meeste mensen dan- om ze beetje te leren kennen, zij waarschijnlijk hetzelfde bij mij, maar toch... i just want to know people. and them to know me. nonetheless zijn het hier allemaal hele aardige mensen die wel contact blijven zoeken enzo, so i’m all good :)
over 36 dagen stap ik alweer op het vliegtuig om naar huis te gaan. time flies when you’re having fun!
maar eerst nog kerst- en Lisa komt!!!! dus nog meer gezelligheid! =D

miss you all so much,
xxx




  • 25 November 2008 - 12:06

    Von Böhne.:

    Hihihi, volgens mij is Miek aan het dansen!
    Iedereen de groetjes en heel veel liefs uit Amsterdam!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Lismore

Mijn eerste reis

<3 Australia.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

Let's close our eyes and pretend to fly

27 December 2008

last weekend

21 December 2008

She's lost control!

09 December 2008

Dashing through the bush

04 December 2008

If you want to get laid...
martina

<3 music, horses, people, parties, traveling and life in general.

Actief sinds 17 Sept. 2008
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 34979

Voorgaande reizen:

16 Juli 2013 - 16 Juli 2013

Barcelona 2013

15 Januari 2013 - 20 Juni 2013

York 2013

19 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Ireland 2012

29 Juni 2011 - 01 Augustus 2011

Australia take 5

30 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Stratford

12 Oktober 2009 - 15 Oktober 2009

Even op en neer naar Engeland.

11 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

The States...

26 September 2008 - 11 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: