it's all fun and games ... - Reisverslag uit Lismore, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu it's all fun and games ... - Reisverslag uit Lismore, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu

it's all fun and games ...

Door: martina

Blijf op de hoogte en volg martina

21 Oktober 2008 | Australië, Lismore

until someone loses an eye- then it's a party!

dus nu is het zondag, 19 oktober... ik ga zo helpen een keuken verplaatsen the joy! hehe nee maar het wordt vast gezellig enzo :)
was vrijdag dus met wat dudies uit, maar we gingen niet echt uit.. we bleven in de schuur van rodney, zegmaar sam zn bestie.. en daar stond een pooltafel dus gingen we poolen tot zegmaar 3 uur ‘s nachts... en toen viel ik echt om.. dus ging ik slapen. :’)
zijn allemaal wel hele aardige mensen daar- het was zo grappig, nja eigenlijk niet.. maar zo’n meisje ging zo zeggen tegen rodney van oh ik vind sam leuk moet ik het zeggen blabla dus rodney zegt et voor dr stuurt sam terug van oh maar ze probeert je alleen maar jaloers te maken. haalt ze rodney weg zegt ze ja ik vind jullie allebei leuk- dusja zeer interessant, het deed me denken aan iemand...^^
en zaterdag gingen we naar het strand in byron <3 en zwemmen en chillen en nu is mn rug verbrand- het ging zo goed! ik was nergens verbrand! en nu wel :( mja.. s&r ook dus ik ben niet alleen. daarna kwam zo’n ander meisje ook naar het strand en het was allemaal chill. en ik heb in 24 uur niks gegeten ik had gewoon geen honger.. en toen ging ik een milkshake drinken en toen zat ik weer vol. ik val hier echt af haha yaay
gister avond hadden we een bbq bij de gales, goeie vrienden van mieke... en toen heb ik toch een klein jointje gerookt :) het was best jummie na een tijdje niet blowen enzo =)
na et jointje ging ik maar naar huis terug want ik was kapoooot en nu ben ik helemaal hyper en ik weet niet waarom... misschien weet ik het wel... maar wil ik het nog niet weten :P
mja ik was dus helemaal alleen thuis want mieke had d’r spullen nog ergens anders liggen en die 2 hadden te veel op om te rijden dus tjaaaa just me & chicco :) (en de kattenn)
omg laatst had 1 kat een andere kat bij zn nek gepakt en door de kamer gesleurd echt gsusss en toen moest mieke die kat bewusteloos slaan want hij liet niet los weird hey!

en nu is het 21 oktober.
opeens hoefde ik niet meer mee te helpen met de keuken dus toen ging ik naar rodney zn huis en met sam en rodney chillen bij het zwembad... this is the life! haha het was zeer chill en gingen gewoon beetje kletsen enzo en nu heb ik ze overgehaald om een europetour te doen ipv een dure auto te kopen haha so good so good. en ‘savonds gingen we naar burn after reading met brad pitt- en brad pitt& george clooney waren zegmaar de enige goeie acteurs in die hele film en rodney en ik zaten steeds te lachen om hoe slecht het was en sam en rodney zaten te smsen over hoe slecht et was, andrew zo’n andere dude was er ook en hij was in slaap gevallen en zat fijn naast me te snurken :’) mja kheb wel gelachen... vooral na de film toen sam zei: am i the only one who got any satisfaction out of this movie? (ik kwam niet meer bijjj want in de film is zegmaar een dildostoel ding en als je de stoel beweegt beweegt dat ding en rodney zit te hele tijd te zeggen dat sam een heaumeau is..x’D)
nu is iedereen aan het werk en zit ik in m’n eentje bij leftbank cafe, lismore... met een frozen mocha <3 zaterdag weer een feestje en zondag naar wet’n wild! whoo ^^

ciao still missing you all
xx martini



  • 22 Oktober 2008 - 14:39

    Julia:

    hahaha doet me aan iemand denken! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Lismore

Mijn eerste reis

<3 Australia.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

Let's close our eyes and pretend to fly

27 December 2008

last weekend

21 December 2008

She's lost control!

09 December 2008

Dashing through the bush

04 December 2008

If you want to get laid...
martina

<3 music, horses, people, parties, traveling and life in general.

Actief sinds 17 Sept. 2008
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 34928

Voorgaande reizen:

16 Juli 2013 - 16 Juli 2013

Barcelona 2013

15 Januari 2013 - 20 Juni 2013

York 2013

19 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Ireland 2012

29 Juni 2011 - 01 Augustus 2011

Australia take 5

30 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Stratford

12 Oktober 2009 - 15 Oktober 2009

Even op en neer naar Engeland.

11 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

The States...

26 September 2008 - 11 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: