She's lost control! - Reisverslag uit Sydney, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu She's lost control! - Reisverslag uit Sydney, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu

She's lost control!

Door: martina

Blijf op de hoogte en volg martina

21 December 2008 | Australië, Sydney

(says toby about me..)
yeah so it's been a while, maar hier ben ik dan weer met mijn zoveelste blogje. de oplader van mn macbook doet het niet en de batterij is op dusss no leftbank pour moi. :( maarja, dan maar voor 1xtje vanaf het huiiis.

where to begin... ik heb een nieuwe auto!! (that's a start) een hyundai xcel sprint. wit. lovely. wou dat ik die eerder had gehad want het is echt een superchille auto!!! nadat we de auto hadden gekocht gingen we even rondrijden, kijken of er een zeker persoon op een viool aan het spelen was (my heart just leapt there haha omgg) en jahoor hij was er dus ik ging trillen haha ik en mijn shakes. geweldig. soms. :/ dus ik ga eventjes met em jammen met m'n viooltje maar hij moest er al weer snel vandoor :( maar alsnog. damn hij is zo sexy!

volgende dag ging ik weer naar Lismore kijken of hij er weer was (oh ik stalk niet ofzo tududu) maar nee, de gitarist was er gelukkig wel dus heb daar nog even mee gespeeld en wat geld verdiend yay!
vrijdag kwam Lisa aan maar heb haar vrijdag zelf niet zo heel veel gezien want 'savonds ging ik met quita, ryan, bella en tim naar de film Twilight in tweed- de autorit er naartoe was al een zeer bijzondere ervaring haha omg ik ging bij tim in de auto, in z'n oude rammelende ford laser en toen ging hij heel hardddd zegmaar 140- in een oude ford laser is best eng haha maar he's an ace driver dus het ging allemaal wel okee, hij ging racen tegen ryan- ryan heeft een mr2, dat gaat dus nooit lukken it was funny. finally arrived after lots of laughing and i had sushi- now people who know me, know i don't usually eat sushi coz i hate it but man! avocado sushi- you can give me that any time (: en toen de film twilight gezien- gosh he's fit. haha he can bite my neck any day. best goeie film dus nu moet ik het boek ook maar gaan lezen denk ik..

zaterdag gingen we xmasshoppen in lismore, was heel gezellig met lisa tess en yarrow :) maar na lack of fiddler en veel gerondloop gingen we weer terug zu hause, en van daar naar de bbq van the gales, dat was ook leuk beetje rondgelopen enzo over hun erf, damn it's pretty! en tja toen wilde tess& lisa naar huis. we hebben bij hun ook flying foxes gezien die beesten zijn grooot en mooi!! i have pics maar dat laat ik nog wel een keertje zien ..
na even thuis te chillen had ik zin in een feestje dus ben ik met sita naar alstonville gegaan naar een houseparty which was pretty much fun. heb er een dude ontmoet die lanki heet en hij was heel dronken en reed terug met ons en beet in mn arm. echt what the hell but it was kind of hilarious in a way :P
zaterdag was ook een zure dag, but i'm guessing that a bit private het heeft iig te maken met heel veel relatiedrama enzo it made us all cry.

anyways, zondag- family day at the beach. echt superchille dag, heel gezellig en lekker gezwommen hihi (: in the heat of the sun. ik ga die zon wel echt missen als ik terug ben. ik ga alles missen. :( maar dus.. dit wordt 1 grote blog. haha na de beach gingen we naar een vegan bbq van een collega van hans waar we cricket gingen spelen en tafelvoetbal en lekker hebben gegeten. ook weer aardige mensen allemaal en ik heb gewoon beetje gechillt met lisa ik was ook echt doodmoe na het strand.

toen maandag. the best day- want ik zag meneer met zijn blauwe viool. hahaha en hij is zo sexy. ik kan er niet over uit hoe sexy en leuk hij is haha dus eerst internet.. daarna even vioolgespeeld met isaac hihi en toen naar huis. van huis bijna meteen naar Killenfalls gegaan- een hele mooie waterval waar je achter kan staan en weer heb ik veel foto's (zie myspace display picture) gosh ik moet nog zo damn veel vertellen haha maar dat doe ik wel in een andere blog. killen falls was iig super super supermooi. had de volgende dag wel spierpijn van het langs de rotsen naar beneden lopen i don't know why maar ik had spierpijn daarvan. it's weird.

dinsdag weer met de gitarist op straat muziek gemaakt en daarna wat paardgereden, was niet super boeiende dag..
woensdag weer naar lismoree met lisa en met dean gejamt en en en toen kwam mr sexy opdagen WHOOOOOO haha en hij blijft supersexy. so anyway, hij had het over een feestje zaterdag- waar ik uiteindelijk ook heen ben gegaan. maar daar vertel ik nog wel over hihihihihihi (:
toen ik weer terug was van dat heb ik sam een paardrijlesje gegeven op samson natuurlijk.. nadat tess en ik hem hadden 'toe'gelachen om hoe hij op een paard zit ging ik proberen daar wat aan te verbeteren, lukte ook nog wel beetje! :) na de paardrijles een duik genomen in het zwembad- i love the pool. wow ik wil er op de binnenplaats thuis ook een haha.

donderdag weer busking met de gitarist yay! en daarna samson gereden met mieke, zij op duchess, that was an amazing ride. samson heeft iets.. magicals. vandaag ook gereden en het voelt zo speciaal als hij loslaat en he just works in every way wow. maargoed. en toen 's avonds uiteten met allan, sita, bella, tim, quita, ryan en allan zn ex als een soort afscheidsdinner voor allan omdat hij naar brisbane gaat verhuizen (hij is de dude waarme rodney me wou koppelen- just so you know) dus erm ja things kind of worked out that night. haha hij is zeer direct en dat vond ik wel chill eigenlijk.. sita was suuuperdronken het was ZOOOO grappig hahahhahahahahaahahahahaha ze was bang voor vrachtauto's en ging schreeuwen naar auto's onderweg en meezingen met liedjes heel vals en het licht in de auto steeds aan en uit doen en toen d'r telefoon in d'r mond proberen te stoppen: 'it's too big for my mouth' en daarna 'ahh i can't get it out!'
hahahahahaha en ze ging aan tim zn haar zitten en hij vond het storend dsu hij doet zn stoelleuning helemaal naar achteren.. 'wow the chair's opening up my legs'
hoe fout. hahahaha maarja zij is vroeg terug gegaan met tim en bella omdat ze bijna knockout was gegaan ah well. Allan had voor mn eten betaalt (: en hij is best schattig hihi maar... de blauwe viool- nothing compares .
haha
en toen was er weekend- waar ik nog heel veel over ga vertellen maar niet nu. ik laat je even in spanning wachten tududududu want je moet het wel echt lezen want ik heb EINDELIJK mijn aussie guy haha misschien zelfs 2 maar dat zien we nog wel..

hope my story kind of made sense. ben hyper en moe tegelijk, dus duidelijke verhalen typen is moeilijk.

oh en trouwens met Ongel is alles wel weer een stuk beter gelukkig!! (:

see youuus
xxxmartiniii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

<3 Australia.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

Let's close our eyes and pretend to fly

27 December 2008

last weekend

21 December 2008

She's lost control!

09 December 2008

Dashing through the bush

04 December 2008

If you want to get laid...
martina

<3 music, horses, people, parties, traveling and life in general.

Actief sinds 17 Sept. 2008
Verslag gelezen: 991
Totaal aantal bezoekers 34908

Voorgaande reizen:

16 Juli 2013 - 16 Juli 2013

Barcelona 2013

15 Januari 2013 - 20 Juni 2013

York 2013

19 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Ireland 2012

29 Juni 2011 - 01 Augustus 2011

Australia take 5

30 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Stratford

12 Oktober 2009 - 15 Oktober 2009

Even op en neer naar Engeland.

11 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

The States...

26 September 2008 - 11 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: