Let's close our eyes and pretend to fly - Reisverslag uit Sydney, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu Let's close our eyes and pretend to fly - Reisverslag uit Sydney, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu

Let's close our eyes and pretend to fly

Door: martina

Blijf op de hoogte en volg martina

07 Januari 2009 | Australië, Sydney

het is alweer bijna tijd om naar huis te gaan, en heb alweer een hele tijd niks geblogt- ik zal even beginnen bij een hip weekend haha ik was vrijdag naar mijn eerste autorace gegaan en zaterdag naar Belief in Aeroplanes.
2 boys in 2 nights, i reckon that's not a bad effort. haha =D
maargoed, belief in aeroplanes was superleuk en het autoracen was erm- modderig.. maar wel okee haha
belief in aeroplanes is de band waar Isaac in speelt by the way, en mannn he's so cute! haha sjiiit
ik pluk even de leukste dingen eruit anders wordt dit blogje wel extreem lang... maar ehm

zondag weer een party bij Rodney's, zie ik die ook nogeens want die had ik ook alweer een eeuw niet gezien. dus daar was ik samen met Lisa en Anjes heen en dat was ook weer heel gezellig (: het eindigde ermee dat Terry zn boxers kwijt was- dat was best wel hilarisch haha

en dan was het woensdag- oud & nieuw.. Ameezinggg, we hebben het bij Quita thuis geviert. Terry ging strippen, Ali passed out in the grass, everyone was pretty pissed by 12 o'clock en iedereen was vrolijk en blij en chillend. heb er ook nog iemand leren kennen- sam III haha omg all those sams man it's driving me crazyy maargoed, deze sam was 16 en zeer knap en aardig ;) en was voor een weekje over van verweg.
de volgende ochtend had bijna iedereen een hangover- en ik niet YAY i love not being seedy xD mja, happy days. ben blij dat ik ben gebleven voor oud&nieuw.

so the week went on, vrijdag waren Lisa en ik naar Byron gegaan omdat Terry, Quita, Bella& Tim daar waren, we kwamen daar ook nog Will en Ryan tegen.. all those people haha dus wij eerst naar the byron beach hotel was 's nachts een club is met gratis entree yay! daar waren raar verklede mensen op het podium muziek aan het maken met z'n tienen ofzo, pretty busy maar opzich wel goeie muziek. daarna moesten Terry en Tim er opeens vandoor en vroegen of we meegingen dus dat gingen we maar doen, en kwamen we bij the great northern waar The Butterfly Effect aan het spelen was.. Terry&Tim kwamen er gratis in en Terry kocht voor Lisa en mij de tickets WHOO! dus wij naar The Butterfly Effect- ZO HIP die band gsus! :D listen to them!! haha ze zijn echt heel goed!! terry en tim gingen daarna naar cocos een andere nightclub, maar Lisa en ik vonden het wel relaxt bij T.B.E. dus bleven daar...en daar was trouwens ook andere Tim, een vriend van Isaac (: so all in all it was an extremely good night!
zaterdag was het feestje van Ryan die 21 is geworden was ook wel weer gezellig, alleen ging opeens iedereen guitarhero spelen enzo- dat werd na een paar nummers beetje saai, ik heb het ook nog geprobeerd- i fail. haha
daar gecrasht want ik was zo moe! en toen moest ik een 1persoonsmatras met Terry delen.. gingen om 2 uur slapen, toen om 4 uur begon terry heel hard te snurken NAAST mn oor. dammit. dus had zegmaar 2 uur geslapen, had dus alsnog niet echt geholpen tegen m'n moeheid maarja.. om 6 uur gingen we er vandoor back home, en toen ging ik paardrijden met hans mieke briony & john en moest ik op Bluey rijden, heb een heel uur lang een gevecht gehad met bluey weetniet, pony wou de hele tijd draven mocht ie niet van mij dus ging ie dribbelen. bah. zondag avond zijn we uiteten geweest met Hans Mieke Tess&Yarrow (en lisa en anjes) was chill :)

maandag was mijn afscheidsfeestje samen met Lisa en Anjes. bijna iedereen was er behalve Isaac, Tim, Rodney en Sharnee eigenlijk.. dus it was good. :) ik ga iedereen zo erg missen =( they're so amazing!! mja, het was dus een gezellig avondje met friends, Terry moest natuurlijk ook weer strippen haha en het laatste wat hij 'aan' had was een teenslipper op het te verbergen zegmaar wat niet helemaal werkte. it was fun!! heb er wel foto's van dus dat zien jullie nog wel.

dinsdag ochtend ging Terry iedereen wakkermaken dat was echt hilarisch want Seb was zoooo boos hahaha ik vond het zo grappig :') dude met een echt ochtendhumeur damnnn haha
daarna was ik met Terry Bella en Anjes naar main beach@ byron gegaan en daar hebben we gechillt de hele ochtend. Ergens in de middag waren Anjes en ik nog even naar Lismore gegaan en kwamen we Caalen tegen, de broer van Isaac en heb daar even mee staan praten en gaan we donderdag als het goed is met hun chillen yay :D zie ik Isaac toch nog 1 xtje. whoo!
's avonds gingen we naar the gold coast en daar gingen we 'drifting' kijken.. ik dacht dat het ging om echte auto's.. maar nee, het ging om 'remotecontrolled cars' HAHAHAHAHA so funny. allemaal van die jongens die daar staan met hun auto'tje die ze op afstand aan het besturen zijn haha, Allan organiseert dat bijna elke week dus vandaar dat we er heen gingen ^^ Allan dus ook nog 1xtje gezien.. op de terugweg was het spelletje 'spot-o' en 'swift' erg populair- dat houdt in dat elke keer als je een gele auto of een suzuki swift ziet je iemand mag meppen. Terry zat naast me (OHNO) terry slaat hard.. nu heb ik een blauwe plek op mijn been- ah well.. i'll live.

vrijdag vertrek ik om 2 uur van Ballina Airport, zaterdag van Sydney airport en dan naar Seoul en kom ik zondag om 12.25 aan in Amsterdam, zou het superleuk vinden als jullie naar Schiphol komen, see you there!
OH en donderdag NOODLANDING en iedereen moet daar ook even heen. hihi

see ya xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

<3 Australia.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

Let's close our eyes and pretend to fly

27 December 2008

last weekend

21 December 2008

She's lost control!

09 December 2008

Dashing through the bush

04 December 2008

If you want to get laid...
martina

<3 music, horses, people, parties, traveling and life in general.

Actief sinds 17 Sept. 2008
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 34912

Voorgaande reizen:

16 Juli 2013 - 16 Juli 2013

Barcelona 2013

15 Januari 2013 - 20 Juni 2013

York 2013

19 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Ireland 2012

29 Juni 2011 - 01 Augustus 2011

Australia take 5

30 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Stratford

12 Oktober 2009 - 15 Oktober 2009

Even op en neer naar Engeland.

11 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

The States...

26 September 2008 - 11 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: