lindsay has nubbs. - Reisverslag uit Lismore, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu lindsay has nubbs. - Reisverslag uit Lismore, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu

lindsay has nubbs.

Door: martina

Blijf op de hoogte en volg martina

04 November 2008 | Australië, Lismore

hola =)
so i’m guessing you want to know what i’ve been doing lately... vrijdag was een halloweenfeestje en dat was zeer succesvol haha iedereen (behalve ik...) was dronken!! hoe hip. het is zo grappig om tussen allemaal echt superzatte mensen te staan en te denken oeh morgen heb ik geen hangover en zij wel muahaha. dusja, ik werd alleen dus wel gebruikt als een steunpaal omdat iedereen aan het omvallen was (iedereen= rodney over het algemeen en one or two others..) dus toen dachten veel mensen dat rodney en ik met elkaar waren gegaan wat echt hilarisch was hihi en hij noemde me de hele tijd zn homie en supercool enzo wheey ^^ sam was trouwens zo eng!!! nja, hij had zn gezicht geschminkt, en ik weetniet of mensen hier slipknot luisteren??? ik niet. maargoed, hij had zn gezicht zo als 1 van die dudes uit slipknot met diamant achtige figuren om zn ogen en zwarte lippen en een zeer wit gezicht. dus toen dacht ik nee, ik ga geen moves maken- hij deed me een beetje denken aan the joker, maar dan anders... omg er was ds 1 zo’n dude en hij had denk ik 6... ok misschien 7 of 8 shotjes gehad (jagermeister en daarna vodka..) en toen ging ie zitten op de veranda en toen viel ie zo baf naarvoren het was zo grappig en toen ging ie opstaan en knalde die bijna tegen het schrikdraad aan maar rodney ging schreeuwen dat ie daar niet heen moest lopen omdat het aan stond, toen wou die et aanraken, maar toch maar niet, dus liep ie terug en wou die weer gaan zitten op de verande en toen viel ie weer en toen bleef ik denk ik een uur daar liggen :’) happy days! OH EN IK HEB RODNEY VERSLAGEN MET SPEED! (kaartspel) omg great pridenosity! maarja, zaterdag ging ik met alle mensen die hungover waren naar het strand =) was gezelliiig ^^ ‘s avonds gingen we naar the gales voor echte zelfgebakken pizza whoop! het was erg lekker. en toen nog een jointje er bovenop yummm ^^ en ik heb even op zo’n pony daar gezeten, Nova, die komt hier als duchess verkocht is (dat is de pony waar ik nu op rij) en hets zo’n chill paardje!! arabier/brumby. dus stevig en lief basically. yay!

omg je weet toch als je stoned bent en dan de volgende dag gaat drinken, het op een of andere manier soms heel hard aankomt? or is that just me? ik zit hier aan glaasje witte wijn number one en ik voel em al. haha charming.
quotes tess: “martina you’re smiling waaaaaaay too much” me: “no, i’m not... i’m just typing a blog and it’s funny.” tess: “yeah right...” yarrow: “tesss!!!” ja ik zei net zo gedag tegen sam... en hij zag er vandaag best wel erm... damn sexy uit ^^ ik voelde wel wat toen we elkaar one big hug gaven. i dunno- maybe i do. but hey...hahaha
was naar de film met sam, rodney, quita, andrew en nog 2 mensen waarvan ik de naam ben vergeten xD maarja, het was deathrace.. watch it! ik vond em best cool =) bit of blood, muchos action en een dude met het meest geweldige lichaam. teehee xD

zondag kwam ook iemand kijken voor Duchess, en ik denk dat we iemand voor d’r hebben! yay! ik ga dr wel missen, lieve pony!! maargoed... strakjes heb ik Nova =)
*gets distracted by picture of heath ledger* naast me ligt een dvd ... 10 things i hate about you <3. met heath op de voorkant. makes me feel sad hey. ik heb nog niet geschreven over laatst by the way, sam was hier... en nee er is niks gebeurd maar it was a sweet time ^^ haha i love this life! wat minder chill is, is een megapuist op mijn hoofd. maar that’s all really hehe binnenkort heb k ook heel veel foto’s van halloweenparty en ik zal wel wat leuke uitzoeken en hier posten.
won’t make it all too long here hey, maar dus ik zeg nogsteeds heel vaak hey. nieuw woord: beached. je gebruikt het als je dronken bent. je zegt dan ‘i’m beached bru’ haha it’s ace! zoek op youtube het filmpje ervan het is echt hilarisch! =D

nu, 2 dagen later... gisteren was ook echt zo grappig we gingen ‘i know who killed me’ kijken met lindsay lohan (sam, quita, rodney and myself) en quita en ik kwamen echt niet meer bijjjjjj het was dus bedoelt als een thriller.. BUT SHE HAD NUBBS en het zag er zooooooo grappig uit en toen gingen we 20 minuten lang lachen. :’) omg. het was zo droog. daarna the happening gekeken, was wel hip =) maar niet zo erg gelachen als bij i know who killed me ^^ en... OH JA IK HEB DE POWER want sam wil nu wel samen met mij muziek maken en hij wou het eerst niet dus YEEEY! haha het maakte me zeer blij om dat te horen. vandaag komt Toby ook terug voor een weekje dus gezellig =) mieke is vertrokken naar Bangkok voor een week, en Oceane komt morgen hierheen en gaan volgende week dinsdag (als mieke terug komt) weer naar sydney terug. dus heel veel mensen en veel gezelligheid hier ^^

i want to thank everyone for emails and that, ik mis jullie nogsteeds heel erg =( maar het is hier wel echt amazingly leuk!!!! =D volgende x moet iedereen mee =P dusja, blijf mailen...
en sorry als ik verjaardagen aan het vergeten ben ofzo, i wish everyone die deze maand jarig is een very happy birthday!!! (het zijn er deze maand echt superveel!)

hierbij nog een foto van halloweenpartyy ^^

miss you all!!! xxxx

and now specially for Tess i will write some of this blog in English.
so basically what i was saying was that the halloweenparty was extremely cool, it contained lots of drunk people and i wasn’t one of them which was fun coz i saw lots of people making a fool of themselves hihi and i knew some of them were going to have a hangover the next day, and i was extremely happy that it wasn’t going to be me!
I also wrote about Sam’s amazing facepaint slipknotty thing which actually did scare me a bit. ^^ I also said that I beat rodney at speed WHOOOOO!!! haha he wants a rematch though. but hey...

we have found someone who is very interested in the pony Duchess, and we’ll miss her =( but it will be good for Duchess i think, and i’ll have Nova over here so i still have a pony to ride =) so that should be fun ^^
yesterday we went over to the gales’ and i had a little smoke and was a little stoned and it felt soooo damn good, though today i had one glass of wine and it hit me, it only does that if i’ve just had a smoke really it’s strange hey... saw a movie this evening, death race, definitely one to watch it was ace, bit of blood, bit of death, bit of humor, bit of love, much of sexy body. ^^ twas good! so in short that’s what i was writing about, i have left out some bits just in case certain other people start reading it haha, but Tess will have heard about that anyway ;) oh wait, i’ll add something on... cuz we watched ‘i know who killed me’ the other day and it’s with lindsay lohan and she has nubbs in the film coz her arm and leg get chopped off and it looks SOOOOOO funny. quita couldn’t stop laughing and i tried not to laugh too much best still you know- laughed for about 20 minutes. :’)


  • 04 November 2008 - 10:18

    Anna:

    10 things I hate about you; laatst ook nog gezien...errug fijn... "you're just too good to be true!!". xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Lismore

Mijn eerste reis

<3 Australia.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

Let's close our eyes and pretend to fly

27 December 2008

last weekend

21 December 2008

She's lost control!

09 December 2008

Dashing through the bush

04 December 2008

If you want to get laid...
martina

<3 music, horses, people, parties, traveling and life in general.

Actief sinds 17 Sept. 2008
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 34985

Voorgaande reizen:

16 Juli 2013 - 16 Juli 2013

Barcelona 2013

15 Januari 2013 - 20 Juni 2013

York 2013

19 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Ireland 2012

29 Juni 2011 - 01 Augustus 2011

Australia take 5

30 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Stratford

12 Oktober 2009 - 15 Oktober 2009

Even op en neer naar Engeland.

11 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

The States...

26 September 2008 - 11 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: