Away on a fast camel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van martina diehl - WaarBenJij.nu Away on a fast camel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van martina diehl - WaarBenJij.nu

Away on a fast camel

Door: martina

Blijf op de hoogte en volg martina

12 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Dus hier ben ik op Bainbridge Island, na een lange reis...
na de hectischheid op schiphol gingen we on board.. waar er eigen tv-schermpjes waren YAYY! dus onderweg heb ik 4 flims gekeken, en wat countrymuziek geluisterd. Flo Rida zat daar in hetzelfde muziekgenre ingedeeld als Keith Urban. It made me laugh.
maarja, aangekomen in the States was het alsof ik in een broeikas belandde met mijn vest, jas, sjaal. Ik strippen daar bij de baggageband- bedacht ik me dat er een grote middelvinger op mijn shirt stond- would Americans find that offensive? I didn't care.
Bij de douane was het ook echt hilarisch, ik als miniterroristje kom daar aan met mijn PLOsjaal, moest mijn vingerdrukken afgeven en er werd een foto gemaakt met een soort webcam.Creepy shit. Ik sta voor altijd in het bestand van airport Seattle.
Toen we de koffers enzo hadden zagen we (Mama en ik) m'n oom en nichtje, en the fun started =D we reden terug, moesten met een pondje naar het eiland en daar aangekomen nog even rijden. It was quite magical, het is hier zo anders! (ok dats obvious maar toch)
Bij het huis stonden m'n andere nichtje en mijn tante te wachten. We hebben veel gepraat over the 'diehls' haha dat is altijd leuk, zelfs een foto gezien van mijn papa als baby, dat was ook zeer grappig met zijn bolle hoofdje, net zo bol als die van mij. 's Avonds wandelingetje, eten& slapen... mmm sleep was good.
Vanochtend vroeg op (half 8! uit mezelf! WOW- i must be jetlagged =P)
om 10 uur hebben we ontbeten met aardappeltjes en ei... ook zeer anders.
Het is echt heel gezellig en relaxt verder hier. We gaan nu Bainbridge in om wat rond te kijken. Should be fun. Morgen downtown Seattle onveilig maken =D
Ciaoo

  • 12 Juli 2009 - 20:41

    Louise:

    Goed te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Have fun en zo!
    Doe je ook onze groeten aan Bertie?

    Liefs van Erik en Lousie

  • 12 Juli 2009 - 20:41

    Louise :

    ... ahum ... Louise bedoel ik ... al voel ik me soms lousy... maar niet nu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

martina

<3 music, horses, people, parties, traveling and life in general.

Actief sinds 17 Sept. 2008
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 34992

Voorgaande reizen:

16 Juli 2013 - 16 Juli 2013

Barcelona 2013

15 Januari 2013 - 20 Juni 2013

York 2013

19 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Ireland 2012

29 Juni 2011 - 01 Augustus 2011

Australia take 5

30 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Stratford

12 Oktober 2009 - 15 Oktober 2009

Even op en neer naar Engeland.

11 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

The States...

26 September 2008 - 11 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: