defected concrete. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van martina diehl - WaarBenJij.nu defected concrete. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van martina diehl - WaarBenJij.nu

defected concrete.

Door: martina

Blijf op de hoogte en volg martina

16 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

dinsdag gingen we dan naar Mt. Rainier, of iig, een camping in dat gebied. en guess what! er waren heel veel bomen. hoge bomen. van die bomen die kraken door de wind, waardoor je denkt dat ze elk moment op je neer zullen storten. We kregen eerst een plek aangewezen bij een rivier en een dam, de rivier was ijswater dus dat was ZOOOO koud, maargoed... wij daar dus chillen, bleek dat we daar niet konden koken door- 'defected concrete' - ever heard of it? ik iig niet, maarja, voor alles een eerste keer. Het lijkt me wel een hippe bandnaam ofzo. haha. Maargoed we kregen een andere plek.. waar er heel veel muggen waren, en die Amerikaanse muggen HOUDEN van mij! ECHT! Ik ben de tel kwijt van hoevaak ik ben geprikt door die beesten, en het maakte ze niet uit hoeveel deetspray of autan ik gebruikte, they loved me. Maarja, dag 1 gingen we wandelen naar the Hot Springs (ik dacht aan stoom, ik in een hotspring in een bikini in de bergen... Ik zag het al helemaal voor me, met een flesje champagne ofzo...) en toen we daar aankwamen was het een soort miniwatervalletje en een beekje met soortvan warm water wat begroeid was met gras... (helaas...) het rook er wel heel erg lekker :) Anyway, dat was dag 1 wel zo'n beetje, na de Marshmellows en chillen bij het kampvuur gingen we slapen... in een grote tent met m'n nichtjes en de vriend van Chelsea, Callen. Callen vond het niet echt relaxt op zijn matje, dus schoof naar Chelsea d'r matje, die weer op mijn matje schoof waardoor ik met mijn benen op mijn matje lag, en met mijn hoofd op Zoe d'r matje, en Zoe die lag aan onze voeten- zo werden we iig wakker. het was best hilarisch.

Dag 2 gingen we wandelen, naar silver falls, en van daar door naar three lakes, iig richting 3 lakes want dat was 2500ft. hoger en 6.2 mijl lopen... beetje ver enzo... Het niet zo stijle gedeelte vond ik al stijl genoeg, dusja. de waterval was echt supermooi! en toen we aan het lopen waren zagen we verder nog een kikker en wat vogeltjes, maar verder weinig bijzonders- oh en een naaktslak die echt gigantisch was, en groen, en dus erg ranzig. Toen we terug waren was ik echt helemaal dood... maar na wat slapen en daarna wat eten was ik weer blij.

Vanochtend werd ik wakker met spierpijn. Maar verder voelde ik me wel goed. rond half 11 gingen we alweer richting huis, en hier ben ik dan, clean again (ze hebben hier geen douches op campings...) en terug in de bewoonde wereld.
Vanavond uiteten, en morgen gaan we naar wat andere vrienden. Zaterdag Portland! (met een zwembad, en een paard, en een jacuzzi... jeweettoch.)

dusja... life's pretty good.

  • 17 Juli 2009 - 17:33

    Rebecca:

    chilloss!! wacht op mij ik wil ook mee naar Portland!!! hahahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

martina

<3 music, horses, people, parties, traveling and life in general.

Actief sinds 17 Sept. 2008
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 34994

Voorgaande reizen:

16 Juli 2013 - 16 Juli 2013

Barcelona 2013

15 Januari 2013 - 20 Juni 2013

York 2013

19 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Ireland 2012

29 Juni 2011 - 01 Augustus 2011

Australia take 5

30 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Stratford

12 Oktober 2009 - 15 Oktober 2009

Even op en neer naar Engeland.

11 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

The States...

26 September 2008 - 11 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: