This must be the end of the line - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van martina diehl - WaarBenJij.nu This must be the end of the line - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van martina diehl - WaarBenJij.nu

This must be the end of the line

Door: martina

Blijf op de hoogte en volg martina

31 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Helloooo
hier dan het einde van mijn reisje naar The States, nu ben ik nog bij Kim, Nancy & Hanah in Seattle. M'n moeder kent hun van toen ze in Amsterdam woonde en toen kwam m'n vader hier en zo is er contact gebleven, anyway...
de dag dat we bij hun aankwamen hebben we van 2 tot half 8 ofzo in het zwembad gelegen met nog wat vrienden van Hanah, het was superrelaxt. Die dag was het hier 39 graden!!! hectiiic, maarja..

de volgende dag vroeg opgestaan voor een whalewatchingtour in Anacortes, dat was ook heel leuk. maar geen orka's -.- i don't think they like me like i love them. the suckers. maargoed, er waren wel Minke Whales, heel veel vogeltjes, Harbour Porpoises& Harbour Seals, en die waren supercute dus hey :) En op een boot zitten de hele dag was echt nice, het was zelfs op de boot nog best warm, en aan land was het 35 graden. I love this weather! OMG! en het is in Seattle meestal ogneveer zelfde temperatuur enzo als in Nederland, dus ik was erg blij.
's avonds hebben we weer Sushi gegeten, met Kim en Nancy deze keer... en het was zoooo lekker!!! =D het was van die sushi op zo'n lopende band, hihi. i liked it. daarna met Hanah en d'r nichtjes gechillt en toen was het tijd om te gaan slapen.

Vandaag weer terugvliegen naar Nederland. het was hier echt heel erg leuk!!
The best thing was m'n familie hier weer zien en praten over dingen van vroeger en over mijn vader enzo, so much i didn't know! echt grappig. en ook leuk om te zien hoeveel we gemeen hebben, ik en mijn nichtjes iig. :)
Bij Cam&Christine wat nieuwe contacten gelegd in de muziekindustrie en veel over paardjes gepraat, i liked that so much too! echt mijn ding, en dan met een zwembad erbij.. hmmmm
Bij Kim&Nancy was het ook heel leuk, Bertie is alleen wat chagrijnig door vliegtuigstress ofzo. maar Ah Well. komt goed! :)

So here we go, with my Ipod in my ear, my way too heavy suitcase in the hand, on my way back to Amsterdam :)

see ya there,
xx

• 31 Juli 2009 - 18:31

Jordi:

Fijne en veilige terugreis! :-)