at moreton's myth, pierces creek - Reisverslag uit Booyong, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu at moreton's myth, pierces creek - Reisverslag uit Booyong, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu

at moreton's myth, pierces creek

Door: martina

Blijf op de hoogte en volg martina

29 September 2008 | Australië, Booyong

so i have arrived at moreton’s myth, life is good.
mieke picked us up from the tiny airport in ballina, and we drove back to the house <3 saw tess, yarrow& hans first, then went over to have a look at the horses, they’re all lovely so i just can’t wait to ride & train em, they’ve just installed a monty roberts join-up ring!!! so i can do proper join-up WHOOP!
it was lovely to see everyone again, and apparently there is more than one lad available for me WHEEY hahaha there’s sam, who plays guitar (and i actually need someone who plays it proper for my lyrics so i have an excuse) and then there’s this amazing friend of toby called kel so hmmm im pretty excited to meet everyone, not just them- honestly.
tomorrow we’re going to go for a horse ride, go to lismore and go find a car for myself- anything like a mini or golf will do haha

just listening to missy higgins, as she is amazing. damnit i’m tired.
went for a swim this afternoon which was nice in the heat, yummm anyway, i’m off to bed i can’t type another word! (well, i won’t be able to after i have retyped this all in dutch...)

dus, ik ben aangekomen bij moreton’s myth (mieke, yarrow, tess en hans) en et is hier zeer chill! mieke haalde ons op van echt het meest kleine vliegveld wat ik ooit in mijn leven heb gezien.. er was 1 bagagebelt en 1 scan ding voor handbagage.. en 2 gates ofzo :’) echt hilarisch maar wel heel leuk. dus dat was Ballina, na een tijdje kwamen we dan aan en zag ik tess, yarrow& hans weer =D en daarna natuurlijk de paardjes! damn het zijn er veel! mieke heeft nu een officiele Monty Roberts join-up ring laten bouwen dus ik kan zegmaar serieus echt join-up gaan doen met een paar van de paardjes YEEY
het is zo leuk om iedereen weer te zien =D morgen krijg ik waarschijnlijk mijn auto’tje voor hier ik kan echt niet wachten om te gaan rijden.. maar vind et wel eng met al die grote wegen en ze schijnen zeer streng te zijn op snelheid mja, ik zit daar toch altijd onder :’)
en dus blijkbaar is er zelfs meer dan 1 jongen waar ik aan gekoppeld ga worden... eerst was het dus Sam, hij is best knap op foto’s die ik heb gezien en hij speelt gitaar dus is ook nog erg handig omdat ik dat echt nodig heb voor m’n liedjes!! dusja en net zei mieke opeens: tess... martina should meet big Kel right? dus ik denk WHOOO?? maar dus blijkbaar een vriend van toby, en ik moet hem ontmoeten en ze meldde er even bij dat hij single was. dusja, ik ben zeer benieuwd.
morgen ook lekker paardrijden en rondwandelen in lismore.. en nu- ga ik toch echt eens slapen want ik ben echt kapot!
de poesjes zijn trouwens mn tassen zeer goed aan het inspecteren het is echt grappig, ze zijn zo liefff!!!

ciao xxx martina

(this was written yesterday.. but am now at leftbankcafe, chillin' just been looking at cars- maybe a daewoo matiz? haha very mini.)

  • 29 September 2008 - 11:26

    Anna:

    Ello Ozzie girl! Goed te horen dat alles ok gaat! Ik zie dat je blogs in Engels niet helemaal dezelfde zijn als die in het Nederlands!! Dan maar allebei de stories lezen :) Have fun with the lads and horses :) En ik houd je blog in de gaten! X

  • 29 September 2008 - 14:11

    Carina:

    Gosh ik ben echt jaloers :| ik wil ook een join up kunnen doen!! ik heb mijn les vrijdag echt zoooo verkloot.. (a) vorige keer op Athilla ging echt perfect, en nu, naja t ging echt heeel erg slecht, ze was helemaal over de rooie uiteindelijk, terwijl ik niks deed, naja, schijnbaar dus wel:P grr :P
    enjoy !
    Xx

  • 06 Oktober 2008 - 22:48

    Von:

    Hé Martina!!
    Wat leuk dat je bij onze familie bent!!!
    En 3 maanden, jeetje, te gek.
    Geef je iedereen een dikke kus van mij en heeeeeeeeel veel plezier daar!!!
    XXX Von.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Booyong

Mijn eerste reis

<3 Australia.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

Let's close our eyes and pretend to fly

27 December 2008

last weekend

21 December 2008

She's lost control!

09 December 2008

Dashing through the bush

04 December 2008

If you want to get laid...
martina

<3 music, horses, people, parties, traveling and life in general.

Actief sinds 17 Sept. 2008
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 34924

Voorgaande reizen:

16 Juli 2013 - 16 Juli 2013

Barcelona 2013

15 Januari 2013 - 20 Juni 2013

York 2013

19 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Ireland 2012

29 Juni 2011 - 01 Augustus 2011

Australia take 5

30 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Stratford

12 Oktober 2009 - 15 Oktober 2009

Even op en neer naar Engeland.

11 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

The States...

26 September 2008 - 11 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: