the story of the lost keys&phone. enzo.. - Reisverslag uit Alstonville, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu the story of the lost keys&phone. enzo.. - Reisverslag uit Alstonville, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu

the story of the lost keys&phone. enzo..

Door: martina

Blijf op de hoogte en volg martina

27 Oktober 2008 | Australië, Alstonville

oke, ik zou dus naar wet’n wild gaan zondag maar ik kon helaas niet mee :( omdat we zaterdag naar een feest waren gegaan - one big massive party. en daar was ik mn telefoon&autosleutels kwijtgeraakt. en zondag kon john me brengen daarheen om te zoeken dus helaas :( echt heel zuur! maar gelukkig heb ik m’n telefoon en sleutels gevonden =D dus dat scheelt xD want tja ik had wel naar w&w gekunt, maar dan had ik de hele dag daar gezeten van shiiit ik wil m’n telefoon en mn sleutels en wat als ik ze kwijt ben etcetc. dus dit was beter :) en zondagmiddag ben ik met briony naar bangalow geweest en dat was ook wel gezellig :) heb nu een sleutelhanger voor mn sleutels gekocht hihi dus het weekend was niet helemaal zoals ik het had gewild... maar wel okee, oh bella was ook nog heel dronken geworden op de terugweg in de auto moesten we elke 20 meter stoppen dat was minder.. en ik was ook best aangeschoten maar hey, that’s what you get if you drink almost a litre of vodkamix ^^ ik hoop dat et niet heel erg is opgevallen maarja..
zucht.. k ben zo moe!!! dusja..

en nu zit ik hier, relaxt op de veranda, vandaag best drukke dag eigenlijk, nja druk-
heb 3 paardjes gedaan en gezwommen, meer actief. so hey it’s cool! =) maar ben nog wel moe. en sam zou komen zwemmen maar nee hij is te moe van w&w. zieltje.
strakjes nog een paardje doen van de buren, join-up en daarna zadeltje erop en kijken of het nog rijbaar is aangezien het veel te lang niet is bereden. should be fun =)
what else hey.. oja- ik zeg nu de hele tijd ‘hey’ omdat iedereen hier aan het einde van een zin ‘hey’ zegt... en volgens sam gaat straks iedereen hier ace zeggen so yay fair play hey! ^^ ik heb ook nog wat lyrics geschreven hier enzo die ik op een dag zal posten hehe

vanochtend kreeg ik van david een berichtje om te vragen of ik verliefd was. nee ik ben niet verliefd & i don’t tend to fall in love hey, just chillin’ maybe a little crush? haha
en als je wil weten wie wat niet echt boeiend is aangezien je de persoon niet kent dan moet je maar mailen ofzo ^^ vanavond moet ik de meisjes naar muziekles brengen met mijn auto’tje die een paar deukjes heeft door de stomme hagel+ 2 krassen op het glas door de hagel. grrr. maar i’ll live hopefully.. de auto doet het verder goed :)

oh haha ik had nog niet geschreven over onze interessante buitenrit the other day, ik zat op duchess, tess op bluey, mieke op saturn (met promise) en john op zijn paard gandhi...
en toen probeerden we door een beekje te gaan... gandhi, blue& saturn gingen makkelijk toen sprong promise een meter de lucht in omdat d’r voetjes nat waren? en toen ging ik proberen er in te gaan met duchess die alleen maar rondjes ging draaien en steigeren en er nevernooit doorheen zou gaan. dus ik ging afstappen en haar erdoor laten lopen dacht ik maar toen sprong ze half op mij eroverheen. fun! maar gelukkig bleef ik staan..
toen was het heel leuk met promise terugkrijgen naar de andere kant, denk dat het een half uur heeft geduurd voordat ze het beekje weer over ging... dankzij tess en mij ik die haar bang maakte van d’r omgeving door soortvan join-up te doen en dr overal vandaan te sturen en tess die heel lief aan de andere kant van de beek stond ^^ and then we had her cornered en sprong ze naar de overkant YAAAY. ik weer op duchess.. en toen was er een hagelbui. toen we op de paarden zaten, oh the joy! maar de paardjes bleven heel rustig, wij gingen snel terug in draf want het was over een weg dus konden niet te hard .. en toen was alles chill. oeh en tijdens die rit ging ik ook even in rengalop, wat voor duchess zeer bijzonder is aangezien ze bij mij nog nooit harder was gegaan dan een klein braaf arbeidsgalopje want elke keer als ik dan aandreef ging ze bokken en dan weer stilstaan en dan weer in dr galopje en het ging niet echt fijn. :’) maar nu doet ze alles =D

xxxme.

  • 29 Oktober 2008 - 10:41

    Machteld :

    Hi Martina,
    Uit je verhalen maak ik op dat je heel wat paardjes onder je hoede hebt en ook in het bezit bent van een auto en privézwembad. Klinkt goed!
    Hoop dat je een geweldige tijd hebt daar en veel leert (en het Nederlands niet verleert). See you in 2009!!!
    Liefs van Machteld en Barbara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Alstonville

Mijn eerste reis

<3 Australia.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

Let's close our eyes and pretend to fly

27 December 2008

last weekend

21 December 2008

She's lost control!

09 December 2008

Dashing through the bush

04 December 2008

If you want to get laid...
martina

<3 music, horses, people, parties, traveling and life in general.

Actief sinds 17 Sept. 2008
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 34909

Voorgaande reizen:

16 Juli 2013 - 16 Juli 2013

Barcelona 2013

15 Januari 2013 - 20 Juni 2013

York 2013

19 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Ireland 2012

29 Juni 2011 - 01 Augustus 2011

Australia take 5

30 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Stratford

12 Oktober 2009 - 15 Oktober 2009

Even op en neer naar Engeland.

11 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

The States...

26 September 2008 - 11 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: