preparing for Oz!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van martina diehl - WaarBenJij.nu preparing for Oz!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van martina diehl - WaarBenJij.nu

preparing for Oz!!

Door: martina

Blijf op de hoogte en volg martina

17 September 2008 | Nederland, Amsterdam

to get it started...
as most of the people who will read this will be dutch, i will write mostly in dutch- if you'd like me to translate or nething, please ask haha i'll try to blog some in english/some in dutch and will post a little translation at the end

dus, nog 9 daagjes en dan is het zo ver dan ga ik voor 3 maanden naar australie waar ik paardjes ga trainen, voor een bandmanager ga werken, aan et strand ga liggen aangezien het daar dan lente is (en zelfs al was et winter, dan kon ik nogsteeds aan et strand liggen ) maargoed, het zal daar rond de 35 graden zijn denk ik?

ik zal zitten in de buurt van het dorpje byron bay, in een huis met 9 paarden en een zwembad en een superleuke familie =D en ik kan eigenlijk echt niet wachten, ookal ga ik iedereen hier natuurlijk wel missen...

ik zal dit blogje wel even kort houden aangezien et eigenlijk nergens over gaat.

even iets over Byron bay? het is een surfhippy dorp met een supermooi strand en je kan ook lopen naar de vuurtoren daar en naar de dolfijntjes kijken het is echt a piece of paradise! je kan daar (jaja) wandelen, iced mocha drinken bij baskin31robins <3, surfen, snorkelen, paardrijden, feesten, chillen& natuurlijk socialisen etcetcetc.
haha dusja..

tijdens mijn reis in Oz zal ik hier regelmatig blogjes achterlaten van wat ik aan et doen ben, hoe ik het heb daar en gewoon jullie laten weten dat ik niet ben doodgebeten door een giftige slang of spin haha ik zal soms ook blogjes in et engels posten, wissel het een beetje af- jwt... maarja ik zal proberen ook tijd te maken om belangrijke stukjes te vertalen enzo voor jullie nederlanders die te lui zijn om engels te lezen

ik zie sommige van jullie nog wel voordat ik weg ga.. en anders tja-
i will miss you when i'm gone& i hope you remember not to forget me

xxx
martina.

so in English: so for u english ppl basically all it said was im going to Oz in 9 days, can't wait, going for 3 months near a town called byron bay which is filled with surfers and hippies & im staying with the most amazing family ever who live on a farm with 9 horses& their own swimmingpool i will post blogs here regularly nd try to post some in english/some in dutch so everyone knows i'm still alive and haven't been bitten by a brown snake or whatever.

• 18 September 2008 - 16:25

Carina:

Damn ik wil mee :( :P Klinkt echt goed :D
    Xx

• 18 September 2008 - 20:40

Julia:

Echt super leuk dat je naar Australie gaat! Ik ga je berichtjes zeker lezen. Maar dit is nog geen afscheid, want ik zie je morgen en ook nog volgende week vrijdag op schiphol en blablablabla..X!