the trouble comes... - Reisverslag uit Lismore, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu the trouble comes... - Reisverslag uit Lismore, Australië van martina diehl - WaarBenJij.nu

the trouble comes...

Door: martina

Blijf op de hoogte en volg martina

11 November 2008 | Australië, Lismore

when one finds them self attracted to a pumpkin.

is what they’re talking about on newstopia. it is actually quite funny.
dus hier ga ik weer met een van mijn blogjes...
het weekend is nog niet voorbij, dus ik zal morgen nog wel wat meer schrijven denk ik, maar hey, deze week was heel leuk =) met briony& sam gechillt en toby weer gezien, dat was best awkward trouwens... we hadden van die vervelende stille momenten, bah. hij is wel echt veranderd ook damn! but yer, still them pretty eyes. haha dus ik lig hier op bed, want ik ben kapot! you might wonder why. blame it all on sam :)
gisteren was er dus een feestje, en op dat feestje was ik een beetje aangeschoten geworden... (voor de 3e x dat ik hier ben ofzo hoor, don’t want you thinking of me as a drunk lol) maargoed. ik voelde et totaal niet!!! dus ik dacht nahh het valt allemaal wel mee, dus ik shot vrolijk verder maar toen was ik toch best wel heel erg moe, en lag ik heel comfortabel op de bank daar bij het meisje thuis die haar verjaardag vierde daar... en toen, was er sam. die ook op de bank wou liggen, maar rodney en ik lagen daar al dus er was gewoonweg geen plek voor kleine sam. maar dat maakte sam niet uit.. hij kon kiezen tussen mij en rodney om er vanaf te duwen, mijn plekje was chiller dus duwde hij me eraf. ik sprong op em en ging daar maar zitten enzo, en toen langzaam mezelf erweer tussen wringen, maar nee, toen werd ik eraf gegooit! what a gentleman- NOT!! toen ging ik weer naast em liggen en opzich was er zo best wel wat ruimte. ik lag daar te chillen voor 5 minuten en toen kwam opeens sam zn ass mij er weer afduwen. JOY! etc. het was nu ongeveer 3 uur ‘snachts... toen ging ik maar bovenop em liggen en dat lag echt superchill!!! en hij vond et eerst ook niet zo erg maar toen had ie et opeens heel heet dus toen lag ik er weeeeeer naast. rond half 4 gaf ik het op en ging op een matrasje liggen wat eigenlijk veel chiller bleek te liggen. sam was nog heel erg wakker dus hij ging rodney ook maar irriteren. rodney kwam bij mij liggen. toen wou sam ook bij ons gaan liggen, maar dat ging dus zegmaar niet gebeuren. ^^ anyway, dus dat was gezellig.. (and no people, nothing happened with anyone at any time. honestly)
volgende ochtend gingen ze naar de kfc *gags* ... en daarna ging ik weer naar huis en toen kwam de hangover tevoorschijn dus ging ik slapen en zwemmen en toen was het weer voorbij YAAAY maarja..
na het zwemmen in ‘t zwembad gingen we naar byron om daar nog even naar het strand te gaan (het was overdag 37 graden dus beetje te heet voor beach, maar later in de middag wel superchill dachten we...) en toen begon het damn hard te regenen!! dus nog wel even snel naar het strand, maar daarna fish en chips gehaald en in de auto opgegeten YUMMM het was zo lekker! beter dan engelse fish &chips (less batter, less soggy chips lol) na byron ging ik door naar Quita d’r huis voor de saturdaynight party bij haar waar ik me heb vermaakt als enige nuchtere persoon (again..) tussen mensen die een drinkinggame gingen doen en snel lam waren. ik bleef er wel slapen omdat ik gewoon echt doodmoe was, en omg het was zo grappig want rodney ging met zo’n meisje en iedereen ging ze uitlachen omdat ze zo lam en giechelig waren... it was sweet in a way hahaha en ik kreeg net een smsje van rodney dat zo’n meisje tegen hem had gezegt dat we hadden gezoend echt NOOIT! hahaha maar echt, dat gaat niet gebeuren. ^^
maar anyway, dus dat was het feestje, volgende dag nog even gechillt bij Quita thuis, en daarna terug naar huis om de paardjes te voeren en paard te rijden :) Duchess was best wel gek bezig met rijden, maarja- het was ook hard aan het waaien enzo dus het zal wel daaraan hebben gelegen.
omg guess what.. ik ga mensen jaloers maken maar i don’t care- hier in de buurt... woont een dude... en die dude heet Pete Murray!!!!!!!! en volgende week heeft ie een optreden met de papa van een vriend van tess!!! en guess where i’m going xD haha dus ik ga Pete Murray zien, best hip hey!
vandaag zijn we naar het strand geweest weer, zo chill!! heb wat foto’s gemaakt enzo, hmm i love beach! <3 en naar bangalow en daar heb ik echt mooie kleren gezien en wat cadeautjes enzo gevonden maar had geen geld bij me =/ dus ik moet maar een keer teruggaan...
ik ga zo maareens naar bed, en dan morgen naar een internetcafe om dit te posten, maar ik wou nog even een mop typen, vandaag van Yarrow gehoord ^^ ik kwam niet meer bij! het is wel in het engels maargoed.
“the boyfriend of this girl came over to her house, and he stayed for the night and they were going to have sex, there was just one problem... the girl slept in a bunk-bed, she was on the top bed and her little brother on the bottom. so the boyfriend and girl made up two words for going harder and softer during the sex. harder was tomato and softer was lettuce. so they were happily going at it until the little brother said: HEY could you stop making salad? you’re dripping mayonnaise all over my bed!”
oke- het is best grappig of niet? :P
dusja. ik ga lezen. en dan slapen,

xxx martini

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Lismore

Mijn eerste reis

<3 Australia.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

Let's close our eyes and pretend to fly

27 December 2008

last weekend

21 December 2008

She's lost control!

09 December 2008

Dashing through the bush

04 December 2008

If you want to get laid...
martina

<3 music, horses, people, parties, traveling and life in general.

Actief sinds 17 Sept. 2008
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 34917

Voorgaande reizen:

16 Juli 2013 - 16 Juli 2013

Barcelona 2013

15 Januari 2013 - 20 Juni 2013

York 2013

19 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Ireland 2012

29 Juni 2011 - 01 Augustus 2011

Australia take 5

30 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Stratford

12 Oktober 2009 - 15 Oktober 2009

Even op en neer naar Engeland.

11 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

The States...

26 September 2008 - 11 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: